KÄRLEK?

2011-03-14 @ 10:36:06

"Bara för att han älskar dig och du älskar honom betyder det inte att ni är rätt för varandra. Det gäller att hitta han som torkar dina tårar, inte han som skapar dem"

Skrivet av
Victoria Törnegren.

Klok tjej faktistk, kollade runt lite på bloggar osv. Och hittade det här och konstigt nog så faller tjejer oftast för killarna som skapar tårarna. Vi faller inte för killarna som verkligen finns där för oss, dumt eller hur? Ärligt talat så fick den där texten mig att tänka om lite så jag antar att "Det gäller att hitta han som torkar mina tårar, inte han som skapar dem".  Nu kanske jag inte ska prata för alla tjejer när jag skriver det här, men det finns säkert någon/några som känner igen sig i det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0