el stockholmo

2011-03-28 @ 18:35:58
Hej igen allihopa!
Nu är jag hemma, kollar runt lite på balklänningar och jag tror kanske jag kan ha hittat en men ni får säga vad ni tycker sen! Men fick nyss reda på att mammsen åker till Stockholm imorgon och nej jag är verkligen inte avundsjuk. Men mamma läser du detta kan du gärna få köpa något fint till din älskade dotter? Eller så kan hon ju alltid ta med mig till Stockholm skulle inte heller vara fel. Men nog om det, måste bara berätta att min hund kan vara sveriges äckligaste.. hon har tydligen käkat en råtta idag när dom var ute och gick! Mums vad gott! Men hon är ju lite som hon blev, HON juckar på sin nalle, hon käkar råttor frågan är ju vilken ras/kön hon egentligen är?


Hiss/Diss?


Kommentarer
Postat av: fannyy

hiss!:D

2011-03-28 @ 22:00:42
URL: http://ffannyfagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0