Wake up in the morning...

2011-01-03 @ 12:06:43

...Feeling like P. Diddy! Skulle inte tro det va? Blev väckt av min snälla lillasyster runt halv åtta. Skönt ändå!?
Nejnejnej, men hur som helst, gick jag upp då dushade gick ut med Thea, gjorde frukost till mig och Mathilda (inte dålig storasyster hon har alltså!) sen slog vi på "Last Song" och kollade den, så fin filmen hade varit om man hade valt en bättre skådespelare än Miley Cyrus.. tycker inte om henne alls! Men annars är den filmen bra! :)

Skulle försöka ta lite bilder till bloggen på mig och Thea men hon vill ju aldrig vara still... så ni får nöja er med de här två bilderna så gör jag ett bättre försök senare! Puss!


Känner att det bara blir cam bilder men har inte med kameran till pappaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0