skön damp var orden!

2011-01-10 @ 17:47:19
Ursh äckligt less på allt/alla nu tack vare min mobil.
Behöver min finaste men han verkar sur/irriterad/inte så glad på mig? Less kanske? Vem vet... får hoppas jag har fel iallafall. Men nä just nu sitter jag och förklarar för Liv hur jag ska ringa och skälla ut tillverkarna av min mobiltelefon fyfan vad kass den e,  Iphone 4 i födelsedags present tack!

Annars har jag bara klivit upp vid åtta tiden idag, gymmat med Rebecca och enligt gårdagens planer skulle även Liv ha varit med men vad gjorde hon istället? Jo hon sov.. Nä så var på gymmet med Rebecca, drog ner på stan kollade runt lite. Sen gick vi hem, och jag skulle vara med Liv men svara hon? Nej hon sover.

Ingen bra dag det hära alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0