Sammanfattning av 2010

2011-01-01 @ 04:10:04

Här är en liten sammanfattning av mitt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja det kan man säga
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Tror inte riktigt jag hade några?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Inte det
4. Dog någon som stod dig nära? -  Min farfars bror men kan inte påstå att vi stod varandra nära?
5. Vilka länder besökte du? - Spanien (Barcelona) och Danmark

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Ja kan man kanske säga

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Kan inget datum men, Mars månad!

8. Vad var din största framgång 2010? - Oj, ingenaning?

9. Största misstaget? -  Att jag föll för "M"
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Japp, överansträngning i båda vaderna osv..
11. Bästa köpet? - Jeans leggings från Rut m.fl.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Wayne´s med Liv!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Absolut
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Cooler than me, måste säga samma sak som Liv.. haha dock bara hon som fattar vad jag menar!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Svår fråga
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Spenderat mer tid med Liv i sommras
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Haha.. samma som Liv igen FIKAT MINDRE!
18. Hur tillbringade du julen? - Pappas sida, i Holmsund!
19. Blev du kär i år? - Kan man säga
20. Favoritprogram på TV? - Kollar nästan aldrig på TV
21. Bästa boken du läste i år? - Twilight, hah! :D
22. Största musikaliska upptäckten? - fick VG i musik! ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Fick det mesta jag ville ha, moppen var ändå det bästa skulle jag tro!?
25. Något du önskade dig men inte fick? - Ingenaning
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Oj minns inte, snart ett år sedan ju!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja helt klart!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Trist
29. Vad fick dig att må bra? - Mina vänner, familjen osv..
30. Vilken kändis var du mest sugen på?- helt klart, David Rundblad
31 .Vem saknade du? - Vet inte riktigt
32. Den bästa nya personen du träffade? - Liv Wennberg, den bästa av dom alla! Finns ingen bättre! :)

33. Finaste bilden 2010? Hah, alla bilder på mig och Liv måste erkänna att dom är sjukt heta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0