Do you remember when we first met?

2011-01-18 @ 21:13:50
Ligger i soffan, lyssnar på musik och Liv som läser upp sin engelska riktigt underhållande! ;)

Idag så har vi inte gjort så mycket, skolan tar ju den mesta tiden om dagarna sedan åkte vi hem till mig och då var min mormor och morfar här sedan har vi ringt runt och checkat lite eventuella sommar jobb, riktigt nice! Sen har vi varit ute å gått en promenad med Thea, träffade då på Olivia och Libbe och Olivias hundar! Men annars har det inte hänt så mycket.

 Imorgon blir det skola sedan hem och plugga på lite. Senare ska jag på YG med min mamma och kolla där på frisör linjen, och efter det så ska jag till ishallen och möta upp Liv och kolla en match mellan Björklöven - Skellefteå Aik (J18 elit) men mer om det imorgon, nu får ni rösta på i omröstningen så jag vet vad jag ska skriva mer om! Puss och Kram!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0