Dag 26

2011-01-09 @ 04:39:16

Mina rädslor.

"Att ge någon mitt hjärta" Alltså att öppna sig helt och hållet för en kille, det gör mig skit rädd! För har man öppnat upp sig, är hundra procent ärlig, älskar verkligen en person så finns det inget man kan göra åt den saken. Och sedan om man blir sårad? Ursh, nä att öppna sig för en kille, eller som sagt ge bort sitt hjärta kan både vara det bästa om händer än eller det sämsta! :) Eller vad tycker ni?

Sprutor, alltså jag HATAR sprutor kan typ inte ens ta en spruta. Jag får panik och tror typ att sjuksköternskan/läkaren vem det nu än är som ger sprutan ska döda mig! Ursh.. Dock har jag ju faktistkt tagit hål i naveln då man alltså skjuter en ganska tjock stav rakt genom huden, men det vågade jag? Hah.. jag e ju som jag är ibland alltså! ;)

Spindlar, insekter.. kan inte säga att jag är rädd för dom men riktigt äckliga tycker jag att dom är speciellt spindlar! Så min bliviande kille får gärna rädda mig ifrån dom! Haha!!!

Sen är det väl små saker man är rädd för men inget speciellt, men man kan väl bli rädd när något händer i en film, höga höjder,vissa karuseller, rädd att något ska hända någon man tycker om, alltså massa sånna där små saker! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0