OTH.

2011-02-16 @ 18:24:20
Det har varit dåligt med update, men ska försöka bättra mig nu! :)

Iallafall så har jag inte gjort så mycket alls idag drog in till mammas kontor och så idag, sedan fick jag skjuts hem till Rebecca vi käkade, bakade kakor (vadå feta?), snackade och kollade lite film! Nu har jag kommit hem och kvällen kommer nog spenderas i soffan under mitt täcke och säsong sju av One Tree Hill.

Har ni läsare haft en bra dag? :)
Förresten så fyller jag år om 5 veckor har jag insett så slänger snart upp en önskelista här på bloggen tänkte jag!

Tumblr_lgpjrkluck1qc78pao1_500_large


Tumblr_lf6xvib0ab1qa0nd6o1_500_large


Tumblr_lgkmm3pzcm1qabc9n_large


Tumblr_lgm1upokgk1qzgdmvo1_500_large




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0