Sebbe

2010-10-14 @ 18:12:04

Hejsan idag hade jag några få lektioner och sedan fick klassen fara på bio och se filmen "SEBBE" jag själv tyckte den var tråkig, iallafall tråkigt slut. Ingen film jag skulle rekomendera, trotts att den fått massvis med priser och så vidare, men efter filmen så var killen som spelade Sebbe i filmen där och man fick ställa frågor o så.. tänk att bara bli upptäckt på skolan av en regissör och sen efter det bara "poff" 46.000 kronor in på kortet? Inte helt fel.

Nu sitter/ligger jag i soffan och pluggar samhällskunskap ska erkänna att av alla teoretiska ämnen i skolan så är nog SO mitt favorit ämne, någon annans som har det som sitt favorit ämne?
Ska plugga vidare så skriver jag senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0