Tillfälligt

2010-11-17 @ 17:36:35
JAG SKA göra en bättre design när jag har mer tid. Men just nu går all min fritid till plugg..
detta ska jag hinna med denna och näst kommande veckan. ( kan ha glömt något! )

- Tyska Prov
- Biologi Prov
- So Prov
- Teknik Inlämning
- Bokrecention
- Matte Läxa

Men nej jag ska inte klaga.. det är bara att se till att hålla mig runt vg+/ mvg nivån för mig och ni vet ju säkert redan varför så jag ska inte tjata om det. Men jag måste säga att det svåraste av detta är Tyskan, man blir så otoligt less på all gramatik och undantag som dom har i sitt språk. Men nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med det vill säga tyskan.

Auf Widersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0