Sundsvall

2010-11-05 @ 10:21:16
Japp i onsdags åkte jag ner till Sundsvall med min mamma & lillasyster för att shoppa. Min lillasyster hittade massvis med kläder men hur mycket hittade jag? Nästan inget alls. Var ute efter att köpa en jacka men då jag inte hittade någon Canada Goose Parka så fick det bli en Parka från Peak Performance kostade lite för mamma men det är ju sådant föräldrar är till för eller? ;)
Sen vart jag så osäker på om jag skulle köpa ett par skor.. så jag ska beställa dom efter jul istället om jag nu inte får dom i julklapp de vill säga!

För er som undrar vart och vilken linje jag kommer söka till gymnasiet så är det;

Umeå Dragon, Skellefteå John Bauer, Örnsköldsvik, Sundsvall John Bauer (?), Lycksele. Vet inte riktigt vad alla skolor heter men där har ni de olika orterna jag ska söka på och linjen jag ska gå är frisör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0