!?

2010-11-02 @ 13:00:53

Visste du..

att jag vill ha - sommaren tillbaks.
att min senaste kyss - var i helgen
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - inte mer än jag behöver.
att jag inte gillar - sprutor
att jag avskyr när folk startar - rykten.
att kärlek är - Det sämsta/bästa som hänt mig..
att jag gillar att - vara i Skellefteå.
att jag alltid kommer att - heja på Skellefteå Aik hah..
att jag är hemligt förälskad i - ingen
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - sämst!
att när jag vaknar på morgonen - Är jag trött.
att innan jag går och lägger mig - Borstar jag tänderna.
att idag har jag - vaknat,duschat,kollat tv.
att jag just nu tänker på - Sundsvall.
att i kväll ska jag - vara med Liv:D
att i morgon kommer jag - Åka till Sundsvall..
att jag hoppas -
du kommer tillbaks.


Har du:
Någon som förstår dig? JA!
Någon som du saknar? Kan man lungt säga..
Någon som du hatar? Vet inte riktigt?
Vem kramade dig senast? Mamma
Vem pussade dig senast? Albin
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Mammsen
Vem var hemma hos dig senast? LIV WENNBERG!!!
Vem var du hemma hos senast? Liv:PpPpPp
Har du några kärleksproblem? Mja, eller vet inte?
Har du pratat med någon idag? Ja!
Har du gråtit idag? Nej!
Har du skrattat idag? Inte än

Jag:

Är singel? Yes!

Svär ofta? Inte så mycket tror jag?
Sjunger i duschen? händer väl ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Neej!
Skrattar åt dina egna skämt? kanske....
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
kanske finns alltid något att ändra på.

Har du:

piercingar? Öron&Navel
Syskon? Lillasyster
Jobb? Nepp
För många vänner? Kan man ha det? 
Rymt hemifrån? Haha nee
Färgat håret? Yes
Bra självförtroende? Kan jag inte påstå att jag har
Sagt "jag älskar dig" till någon? Nej
Varit kär? Japp..
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Minns inte.
brutit ett ben? Nej.
Tappat bort mig i min hemstad? JA!
Sett en fallande stjärna och önskat? Yes
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ao
Smugit ut utan lov? Ja, hah!
En hemlighet som ingen annan vet? Nee tror inte de!
Sovit en hel dag? Nepp
Somnat gråtande? Ett antal gånger
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Hah ah
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Japp
Ätit musslor? Yes!
Varit på en festival? JA.
Haft ett förhållande i under en månad? Haha ah..
Blivit kallad player? Haha´yes
Färgat ditt hår svart? Nepp

Vad:

Längtar du till mest just nu? Tills Julafton
Ska du göra i helgen? Vi får se..;)
Har du för kläder på dig? En tröja och hotpants.
Gjorde du igår?  Sov,Stan,Pluggade,Kollade hockey + Liv!
Ska du göra i sommar? Utomlands!!!!
Åt du senast? Vet itne?
Har du för mobil? Huawei
Vad köpte du senast? Knä strumpor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0