Dag 01

2010-11-29 @ 20:28:53
Om mig.

Moa Elina Norberg. Vissa kallar mig moiis, eller liknande men vanligast är Moa! Jag är iallafall 15 år född
1995-03-24 i Umeå, där jag fortfarande lever och bor. Mina föräldrar separerade ifrån varandra när jag var ungefär 10 år. Mamma bor på Östteg/Söderslätt med sin nuvarande man Lars (som har två barn, Elin och Philip.) min pappa bor i Obbola som  är en liten ö just utanför Umeå. Jag har också en Lillasyster som är 3 år yngre och heter Mathilda. Min uppväxt? Ja tills jag var 3år bodde jag på Kungsgatan mitt i Umeå iprensip, men då fick vi min lillasyster och ville flytta till en barnvänligare miljö (Obbola) men jag och min syster gick dagis på Öbacka ( Montisoriförskolan Duvan hette mitt dagis) sen började jag 6års på Obbola skolan och gick där tills i 6an då jag valde att byta till Tegs Centralskola och där jag nu går mitt sista år. 

(Mathilda&Hilda,Jag&Ellen,Random)


Intressen och vänner. Just nu under det här året så har vännskaps kretsen förändrats totalt av olika anledningar. Men den jag trivs bäst med och kan lita på i vått och torrt just nu är Liv. Kan inte beskriva henne med ett annat ord än världsbäst? Riktit go tjej iallafall, men sen har jag många andra vänner också men som sagt det är Liv som står mig närmast. På fritiden spelar jag fotboll i Röbäcks If F17 lag har nu spelat där i 2 sesonger (spelade tidigare med Obbola ik) sen har jag även spelat innebandy men la det åt sidan nu när jag fick veta att vi skulle spela fotboll även under vintertid. Men spelade även innebandy med Röbäck dock med F95/96, riktigt bra lag måste jag säga. Starkaste och bästa minne med fotbolls laget var i våras då vi åkte till Barcelona en vecka på träningsläger, spelade mot Rosas ( Spanskt lag), kollade även La Liga finalen riktigt mäktigt!

(Jag&Liv,Barcelona,Barcelona,Barcelona)


Förhållande fronten? Kan ju säga att den har gått upp och ner. Senast jag hade ett förhållande var ett bra tag sen nu och det var med Pontus hette han. Sen i sommras träffade jag en kille men det funkade inte av olika anledningar tyvärr.. jag vet inte om jag har så mycket mer att säga om den delen i mitt liv? Men för tillfället och för en tid fram över verkar jag vara singel som det verkar i nu läget! Hah.

(Bilder från Weheartit)


Om ni vill se bilderna i större format, klicka på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0