EVERY SINGEL DAY I REALLY MISS U!

2010-05-10 @ 22:17:03
Ska bli skönt att äntligen få åka iväg imorgon, en hel vecka bara med tjejerna.
Rensa upp huvet, bara tänka på vad som man kan göra där som inte finns hemma allt det + fotboll!
Kan det bli bättre?

Jaja, har legat i sängen hela tiden sens jag kom hem känns det som, kollat på en film som heter
"A walk to remember" världens finaste film, började gråta av 2 anledningar en tack vare att filmen var så fin och den andra lite mer personlig och det kommer jag inte skriva ut i bloggen.
Men jag ska sova nu så jag är pigg för skolan, och buss resan ner till Stockholm senare.
Alla som har mitt nummer kan ju börja smsa mig från och med 18.00 imorgon, lr ringa!
Sovgott
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0