11 DAGAR..

2010-05-31 @ 18:02:45

Ja, 11 dagar kvar i skolan!
Det är verkligen sjukt hur fort tiden har gått, och det kommer kännas tomt eller hur man ska uttrycka de utan alla niorna kan inte tänka mig att vi åttor kommer vara "störst" på skolan och att vi ska välja gymnasium i höst osv,
men på tal om nian undrar jag om någon vet ett bra prao ställe i Sthlm? I så fall kan ni gärna lämna en komentar och berätta vars det är och så..

Men idag fyller min morbror år så det känns surt med tanke på att jag egentligen hade fått träna idag, men det är inte varje dag man fyller år så inte så mycket att göra åt saken! Men sen ska jag plugga till mitt sista prov den här terminen som är i morgon, vi ska kunna massa om Islam inte det roligaste menmen.
Nu ska jag gå till mamma och be henne skjutsa mig till Lisa för jag kom nyss på att jag har mina böcker i hennes väska och jag måste ha dom!!!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0