TRÖTT!

2010-03-03 @ 18:44:23

Har nu packat, duschat ätit semla..
Ursh vad jag är trött ska bara städa sen blir det lite TV och sova!
Imorgon kommer jag nog gå upp vanlig tid för att dubbel checka att jag har allt jag ska ha med mig och träffa pappa som har mitt innebandy fodral sen ska jag med mamma på ICA (det blev inte av idag!) sen hämta upp Frida och sedan åker vi till Röbäck och hoppar på bussen till Falun!

Ni får en sista update innan jag drar imorgon, men just nu ska jag städa!
Kram, Moa

Bild i repris, men nu är jag så sjuuukt taggad. Önska oss lycka till!


Kommentarer
Postat av: Neha

Kul att du är vädur:D Tycker du horoskop och sånt passar bra in på dig?=)

2010-03-03 @ 18:50:09
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Bögjävel - Sveriges näst största bögblogg!

Okej, allt är helt okej med mig

2010-03-03 @ 19:15:00
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0