SM I FALUN 2010!

2010-03-02 @ 20:52:01
Hejsan, har varit på "fys" nu.. eller det blev inte fys utan vi fick fika fruktk,godis,bullar och sådant eftersom våra tränare inte tyckte det var så bra att ta ut sig med en fys träning nu, och sa att det skulle bryta ner snabbare än vi hinner bygga upp tills på torsdag (SM). Men men, jag har iallafall slängt ner lite kläder till mamma som hon ska få tvätta, lagt i ordning vissa kläder, matchkläder, klubba m.m. så nu ska jag gå ner och dricka te eftersom jag har fortfarnde lite ont i halsen. Men idag var jag på stan och köpte lite små saker blev dock ingen kofta eftersom H&M iprensip hade stängt när vi gick dit men får ta det en annan dag!

Kram, Moa
 
Ansiktskräm från Neutrogena + Ett hårband,hårnålar,toffsar. Bra att ha saker!
Neutrogena 65kr, Hårband 50kr, Hårklämmor 20kr och Toffsar 15kr. Allt finns på KICKS!


Funderar också på att köpa någon av dessa klockor..men är inte säker.
Den vita är enligt mig snyggast, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0