FETTOS!

2010-06-01 @ 22:05:30

Jag och Liv sitter hemma hos Rebecca.
Rebecca: Vill ni ha något att äta eller så?
Moa&Liv: Jaa, har du kakor eller något onyttigt?
Jaa, man blir vad man äter fast det hoppas jag verkligen inte att man blir haha, men idag efterskolan var jag med Liv och Rebecca vi bakade scones hos Rebecca och sen skulle hon träna så då for vi till Liv och senare tillbaks till Rebecca och såg på film, och åt!

Känns skönt att jag hade sista provet idag, och att jag kanske har fixat prao plats inför nian redan, gäller att vara ute i tid ju, haha! Men imorgon är sista "vanliga" skoldagen sen är det temadagar, och så vidare så det är väl iprensip sommarlov efter imorgon  (okej inte riktigt, men det är inte så noga?)
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0