sweet dreams

2011-01-26 @ 21:43:13

Jätte kasst med update idag jag vet! Men iallafall så har jag bara varit i skolan idag, slutade runt två men då hade ju såklart Liv en lektion kvar vilket var spanska. Då sa hon "men vi ska bara e en film så det är bara att du följer med vi har vikarie" då följer jag ju med. Men skulle dom bara se film? Nej! Så då skulle vi köra ett spanska spel vilket gick ut på att man hamnade på olika rutor där det bland annat stod typ "Me gusta.." eller typ "No me gusta.." och sen skulle man säga något man gillade/inte gillade så när jag skulle säga något så blev det ungefär:
- Jag gillar häst
- Jag gillar inte häst
Fin böjning på "häst" men vikarien brydde sig inte som tur var.. annars har jag inte gjor så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0