JOHN BAUER, SKEÅ

2011-01-24 @ 14:35:08
Glömde helt bort att berätta för er om besöket på öppethus på John Bauer!

Iallafall så hämtade min pappa upp mig hos min mamma runt elva tiden och då åkte vi vidare till den kära staden Skellefteå. Väl där åkte vi direkt till skolan, träffade på massvis med lärare,rektorer,skolskötersan osv. pratade med de lärarna som höll i frisör avdelningen på skolan. Lärarna verkade trevliga men som någon komenterade så är ju lärarna alltid trevliga/på sin bästa sida när dom ska locka elever att söka dit!

Men förutom att lärarna verkade bra, så var skolan faktiskt väldigt fräsch! Vilket jag inte förväntat mig så det var ett stort plus! Nu får vi se vad det blir till gymnasiet har mina 3 val.

- Dragon, Frisör
- John Bauer Skellefteå, Frisör
- Yrkes Gymnasiet, Frisör

Men jag är fortfarande tveksam till YG.. visst att skolan var fräsch men den är som någon läsare sa väldigt ny och eftersom den är väldigt ny kan det uppstå problem osv. Dessutom är jag inte så säker på om jag vill vara ute på praktik 2-4 ggr i veckan. Det känns lite väl mycket, tycker inte ni det eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du ska välja YG!

Även fast det e en ny skola och att det e praktik ofta är ju bara kul :D

2011-01-24 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0