Dag 30

2011-01-24 @ 10:06:51

Ett sista ögonblick.

Förstår inte riktigt vad som menas med denna "fråga" men ska göra så gott jag kan.

Ett sista ögonblick som jag minns var nog när vi träffade stockholmarna förra året, hah jag Liv och Lisa var ju så nere där ett tag och det enda vi snackade om var dom. Hoppas ingen av dom läser min blogg nu iallafall. Men vi fäste oss direkt vid dom det var liksom allt typ "Åh dom är stockholmare, åh vad fin dialekt, blablabla" ;)
Nä men det var en sjukt rolig tid nästan precis ett år sedan vi träffade dom nu eller ja inte Viktor för han fick vi träffa igår! :D


Men nu är det äntligen slut på dom här trettio dagarna så nu ska jag väl hitta på något annat att skriva om, måste bara säga att ni läsare varit kassa på att rösta om vad jag nu ska göra på min blogg! Bättring hörrni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0