This is the way you left me.

2011-02-27 @ 14:23:22

Jag har verkligen inte haft någon ork, eller insperation till att blogga nu på slutet! Men ska försöka bättra mig iallafall, och slänga upp önskelistan till min födelsedag som jag lovade er för ett bra tag sen? :)
Hur som helst så önskar jag mig inte så mycket iår.. att bara få typ en bukett med blommor från någon speciell person skulle inte vara fel? Bara så sött! Inte så kräsen när det kommer till presenter iår känner jag hah..

Nu ligger jag på sängen med alla mina so-böcker och musik i öronen funderar på att snart kanske byta ut so-böckerna till biologi böckerna eller matteboken? Men jag föredrar nog hels So..
Men kväll kanske jag och Liv drar och tränar lite, känns som det kan behövas! Men inget säkert än iallafall men ni får ha en jätte bra dag så skriver jag senare ikväll! Puss



Two o'clock in the morning
Something's on my mind
Can't get no rest
Keep walking around
If I pretend that nothing ever went wrong
I can get to my sleep
I can think that we just carried on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0