summer.

2011-02-12 @ 15:06:07
Saknar sommaren!
Kom precis att tänka på en dag i sommras/början av hösten skolan hade iallafall börjat och vi på Tegscentral Skola hade prao ganska tidigt på terminen. Iallafall så var jag och praoade på Estetic på Ön och det var sista prao dagen och jag satt i ett möte eller vad man ska kalla det. Vi satt och gick igenom och fick testa alla krämer och produkter från Decléor (jättebra märke!) iallafall så kände jag lite nu och då att det vibrerade i min ficka och efter allt var klart kollade jag på mobilen och jag hade då runt 11 missade samtal och så då ringer jag Liv och hon trodde att jag hade dött! :( Så då tog jag moppen och åkte ner mot stan för att hämta upp henne och då sitter hon på trottoaren tårar i ögonen och hade köpt två marsipan bakelser som ser ut som grodor till oss två! Så sött! ♥

Så såg dom ut på ett ungefär!



Kommentarer
Postat av: fannyy

sv; jo jag funderade på det, men vilken av dom isf?:P

2011-02-12 @ 16:24:31
URL: http://ffannyfagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0