g i v e ME!

2011-02-28 @ 22:56:20




Min vän Evelina har ju som jag tidigare sagt en smyckesblogg, hon bad mig kika in på hennes blogg och säga vad jag tyckte om dom nya sakerna, eftersom jag tjatat på henne att hon borde göra smycken med fjädrar! Och damn säger jag bara, riktigt fina saker! :) Skulle gärna ha dom här tre sakerna iallafall, första bilden ett jätte gulligt armband, sedan två berlocker som jag tänkte att man kunde kanske hänga på någon lång kedja eller liknande?
Vad tycker ni om smyckena? :)
Mer information hur ni beställer och om ni vill se fler produkter så kika in här; Smycken By Eveliina


Kommentarer
Postat av: Evelina

naaawww puss gullis! ;) <3

2011-03-01 @ 09:18:53
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0