vi ser väl..

2011-03-21 @ 19:23:19
Hejhej, kom nyss hem från frisören där jag varit med Liv som klippt av sitt hår. Nä skämt och sido, blev inte så stor skillnad längt mässigt, men riktigt fräscht blev det!! Segt bara att jag inte hade någon rolig att smsa med under tiden Liv klippte sig, menmen! Hur som helst, sitter och kollar BB nu måste säga att det är helt spårat och jag hoppas på att Gurkan kommer vinna hela skiten! :)

Sen måste jag bara tacka för i helgen alla som var hos mig, och alla som gratulerade mig lite i förskott! Men snart är dagen-D här och snart får jag hem min älskade OnePiece!!!!!! :D

Nu har jag inget mer att säga, så ha det bra puss!♥

Liv, Alexander och Jag i helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0