uäk

2011-03-10 @ 02:20:43
Riktigt less på min blogg och på att blogga överhuvudtaget, men det har blivit en vana så man känner att man måste skriva något fast man inte ens har något vettigt att skriva. Iallafall blev det middag ikväll hemma hos Liv, hon gjorde teryakilax(?) med ris riktigt gott var det faktist! Sedan drog vi oss till Rebecca kollade lite gossipgirl, tryckte i oss varsin semla och snackade! Trevlig kväll.

Sen måste jag ju visa er vad jag och Liv och även Rebecca har pysslat med idag/igår! :)
Är helt okej nöjd ändå, visst inte lika snyggt som salong gjorda naglar men man vet ju aldrig förren man har testat eller hur? Men vad tycker ni om resultatet kära läsare? :)



Tillägg; Ska senare lägga upp bild på ett jätte sött armband jag och Livsan köpt nu när vi var i Skellefteå igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0