NORGE!

2011-03-03 @ 09:13:18
Planerna för lovet var att starta det i Norge med Liv! Men senare fick Liv höra av sin pappa att hennes syskon också skulle med dit och då vart vi inte lika sugna på att åka med tanke på att det skulle bli lite jobbiare på sätt och vis så vi sparar vår Norge resa fram emot påsklovet skulle jag tro! :)

Men på lördag mest troligt får jag hoppas på att både jag och Liv kan ta oss till Skellefteå, det hade tidigare dock blivis lite missförstånd mellan mig och min pappa angående Skellefteå matchen som är nu på lördag så han har redan bokat en biljett till mig, men skulle jag ta den platsen skulle jag ju inte kunna sitta med Liv så ja vi ska försöka lösa det här på något sätt hoppas jag! Dock känns det lite dumt att pappa nu lagt ut massa pengar på mig, kanske i onödan? :( Men vi ser väl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0