blond,blonder..

2011-03-03 @ 08:58:50
..THE BLONDEST!

Har inte updaterat här på länge nu känns det som! Men igår var jag och fixade mitt hår skulle fylla på med lite slingor för att slippa min utväxt.. men jag kan inte bestämma mig om jag är nöjd eller inte! Mest troligt inte..
Längtar efter min utväxt igen.. ska nog gömma mig i en mössa och hoppas att ingen ser mig tills den har kommit fram igen! :(

Men nu ligger jag hemma i sängen, snackar med min kära vän Libbe på msn och så! Men Liv läser du det här kan du svara på din mobil idag tack!!! Men annars har det itne hänt så mycket alls, ska lägga in en bild senare på mitt hår så får ni säga vad ni tycker, tilldess får jag bjuda er på lite arkiv bilder! Puss :)



Spanien med fotbolls laget iår igen hade inte varit fel.. dock spelar inte alla längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0