beauty contest

2011-03-16 @ 14:36:21

Ligger i soffan och kollar på kanal elva, riktigt rolig kanal måste jag säga finns så konstiga program.. Men hur som helst så kollade jag och då kom det ett program om skönhetstävlingar för barn. Shit, visst barnen är jätte söta! Men man ska inte gå runt i ton med smink, kortkorta kläder och tävla om vem som ser bäst ut när man är 6-7 år!!

Mammorna, ni får ursäkta mig men jag tycker dom ser riktigt skabbiga ut. Det är som att kanske mammorna blev mobbade för sitt utseénde när dom var små och nu vill dom visa upp sitt barn typ "Hej det är jag som ni kallade ful och fet, har ni sett hur vackert mitt barn är jämfört med ditt?" Nä jag tycker det är jätte fel att göra så här mot små barn, och vissa börjar redan när dom är 2-3år. Hur sjukt är inte det? :O

Vad tycker ni om skönhetstävlingar för barn??
Ska dom ha spraytan,ton med smink,lös tänder,löshår osv!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0