you make me smile, please stay for a while

2011-01-11 @ 23:55:42
Mår bättre nu, lite saker som hänt men mår bättre och allt känns bättre! Nu ere bara att hoppas på det bästa...

Men iallafall så överlevde jag första dagen i skolan, och som sagt är nationella i Svenska om fyra veckor.. så det gäller bara att få matrial för det som kommer på nationella å sen är det bara att rå plugga in i det sista. Men överlevde dagen, sen kom Liv till mig vi snackade å så sen har resterande del av kvällen varit riktig kass. Ursh..
Men imorgon har jag sovmorgon till tio över tio vilket känns skönt, å sen är det bara halv dag å kanske går till tolv eller något och då ska jag Liv och Rebecca dra och pumpa lite muskler på gymmet! ;) Nä skämt å sido, vi ska iallafall till gymmet å träna lite inför beachen 2011 inte helt fel, har dessutom träningsvärk sedans jag och Rebecca var på gymmet sist! Men så ska det vara, då vet man att man har gjort något iallafall..

Nu ska jag inte tråka ut er med massa text men jag har inte så mycket bilder, ska bättra mig på den fronten! Puss

Ni får stå ut med gammla bilder så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0