-

2011-01-13 @ 08:06:57
Mitt Liv.

Anledningen till att jag funderar på att lägga ner min blogg. Jag har ingen lust alls att ha en "deppig-blogg" och eftersom det ofta slutar med att dom jag älskar/tycker/bryr mig om alltid lämnar mig i slutet så blir det alltid lite deppigt på bloggen.

Det jag menar är att, när jag känner att mitt liv börjar bli så gott som perfekt, alla bitar faller på plats så får jag ha det så i ungefär någon vecka. Den faller alla bitar isär igen och jag måste börja bygga upp mig igen, riktigt tragiskt liv jag har faktiskt. Men jag tror det handlar om att man måste hitta vänner att lita på 100 procent på, vilket jag har gjort! Man måste hitta en kille som verkligen menar alla ord och meningar han säger, man måste bygga upp förtroende för sina föräldrar. Men trotts att man måste hitta allt och ha allt kvar så får man inte ta allt för givet. Förstår ni hur jag menar?

"Man vill äta kakan, men ha hela kakan kvar"

Jag tror jag tar en blogg paus ett tag iallafall, tills jag fått någorlunda kontroll, måste få alla bitar att falla på plats igen. Så jag börjar blogga igen när jag känner att jag mår bättre för just nu mår jag inte bra alls! Puss

För er som har läst min Facebook status "Byebye Thea.." så är det så att vi inte kan ha kvar Thea. Hon har visat på aggresivt beteénde på senaste och inte "busigt-aggresiv" utan på riktigt. Och vi kan inte ha en hund som man måste gå och vara rädd för även om det nu verkar dumt att man kan vara rädd för en sådan liten söt hund? Men det funkar inte, och pappa har inte tid att lägga ner hur hur hur mycket tid som helst för att få henne att fungera som vi vill att hon ska, så det är verkligen jätte tråkigt. Gråtit mig till sömns, och imorgon lämnar hon mig för all framid. Då vet ni hur det är på den fronten. Thea♥ 21/12-2010  -  14/1-2011


Kommentarer
Postat av: Lisa

lägg inte ner bloggen, jag läste ju den varje dag:( du ska se att livet ordnar sig!

2011-01-13 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0