teenage dream.

2011-02-11 @ 19:02:16

Sitter i min säng under ett täcke kollar runt på datan efter en "bal-klänning" till avslutnings balen i nian. Men det är så svårt och jag har ingen aning om vad ag vill ha för typ av klänning. Helst skulle jag velat ha en klänning som jag har sett att Kenza har haft för ett bra tag sen den är att dö för.. men vi får väl se vad det blir för klänning i slutet det är trotts allt ett bra tag kvar! Men frågan är ju också hur man ska ta sig till balen? Limousin,sportbil,"raggar-bil", häst o vagn, båt,skottkärra, hah ja det finns många alternativ det ena billigare än det andra. Men att hitta en maffig snygg båt att komma i skulle vara en rätt kul grej, eller vad säger ni läsare som går i nian har ni funderat något på avslutnings balen än? :)

Lace Dress SEK 379, John Zack - NELLY.COM
Rustic Tunic SEK 499, Selected Femme - NELLY.COM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0