stockholm - HOLLIES.

2011-02-12 @ 13:22:17
Hemma från en lyckad dag på stan med min mamma. Fick med mig lite olika saker, två tröjor en från BikBok och en från H&M. En mössa från HOLLIES stockholm och ett par såkallade "rid-skor" från Scorett. :)
Allt gick lös på cirkus tvåtusen kronor, men nu har jag det mesta jag vill ha. Eller jag vill och ska ha ett par svarta jeans leggings från Rut m.fl. men dom kommer inte in försen om en och en halv vecka dock så kommer dom ringa upp mig när dom kommit in så är det bara att åka och hämta dom, praktiskt va? ;)


Stockholm-HOLLIES. Femhundra kronor.


Tröja BikBok. Trehundra kronor.

Tröja H&M. Tvåhundrafemtio kronor. Ingen rättvis bild.. den är jätte söt! :(

Tillägg; Slänger upp en bild på skorna senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0