say goodnight and go.

2011-02-13 @ 12:13:14
Godmorgon/God dag kära läsare! :)

Min finaste Fanny sov här i natt och vi hade sån kass natt-humor ibörjan av kvällen eller ja natten kanske man ska säga vi låg och skrattade så vi dog åt "Funa kuckor drilke int.." hur normalt? Nä inte speciellt normalt alls. Men kvällen i sig var egentligen misslyckad men jag och Fanny hade riktigt trevligt ändå, var på MAX nere på stan träffade 50+ gubbar, ett helt lag med killar från jag vet inte vart ifrån?

Senare drog vi till Teg/Statoil köpte redbull och satt och snackade och sedan kom några killar och snackade med oss riktigt trevligt men efter ett tag blev det riktigt kallt så då gick vi och satte oss i ett trapphus. Vadå lodisar?Hah

Sen drog vi oss hem till mig snackade med Robert och Edvin en hel del och det var väl trevligt till och från, men i det stora hela måste jag säga att det var en lyckad men ändå lite misslyckad kväll! :) Men man ska inte klaga!


Kommentarer
Postat av: fannyy

50+ gubbar in my <3

2011-02-13 @ 18:25:48
URL: http://ffannyfagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0