meningslöst

2011-02-01 @ 16:04:42
Är du romantisk? Ingenaning, det får väl någon annan avgöra antar jag?
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Omtänksam,pålitlig,snäll, lätt att prata med, se bra ut! (Hockeykille?) ;)
Vad är viktigt i ett förhållande? Att lita på varandra till hundra procent!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Inte det! 
Har du lekt med någons känslor? Nja..
Är du en bra pojk/flickvän? Det hoppas jag verkligen att jag skulle vara!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ingenaning!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej verkligen inte har "nål-fobi" så det skulle jag nog inte göra! :)
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? "Dumpad"
Hatar du ditt ex? Nej verkligen inte!
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej inte det!
När du vill ha någon, vad gör du? Allt jag kan, sen är det upp till honom!
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Myskväll dvs hyra film,mysa,prata om allt möjligt! :)
Vad faller du för? Dom jag inte kan få!
Vad är det mest avtändande du vet? Om han tar upp och säger att en annan tjej är snygg osv.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Det är nog ganska viktigt!
Har du fått ditt hjärta krossat? Säger som Liv, "krossat" låter för brutalt men definivtivt blivit sårad rejält!
Hur raggar du? Oj, jag har ingenaning. Va bara dig själv! :)
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Klart man han men ingen kan ju följa alla punkter på det!
Vem var din första kärlek? Joel Andersson, hah shit alltså länge sen nu.. ;)
Planerar du att skaffa barn? Ja det tror jag absolut att jag kommer göra men det lär dröja ett bra tag!
Hur många?: Ett eller två
Vad ska de heta? Finns så många namn men William,Lucas osv. är fint, och på en tjej kanske Rebecca,Elisabeth,Constantina eller något långt namn!
Vill du gifta dig ?: Ja självklart!
Hur gammal vill du vara när du gifter dig? Spelar ingenroll egentligen så länge det är med den man älskar. Dock så blir det ett snyggare bröllop om man är yngre och ser bättre ut! Hah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0