MELODIFESTIVALEN 2011

2011-02-05 @ 23:43:05
Riktigt kass helg har detta varit för min del. Kände mig bättre idag så jag drog med Liv, kollade hockey sedan käkade vi lite lunch hos Liv snackade och så! Men sedan när jag kom hem kände jag verkligen hur trött jag var i huvudet och kroppen.. så det blev inte att vara med Liv och Fanny ikväll tyvärr.

Har istället legat i sängen kollat Melodifestivalen som förövrigt var helt värdelös. Sedan såg jag Freaky Friday som jag sett kanske 3-4 gånger redan så det va inte heller så jätte kul. Nu ska jag snart sova, om mamma och Lars och deras gäster kan tysta ner sig lite. Full fart med piano och falsk sång och aldrig tar det slut heller.. :)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0