make up.

2011-02-12 @ 13:39:42
Tänkte att det är vissa som frågar/har frågat tidigare om vad jag använder för smink. Så jag gör nu ett inlägg och det kommer hamna under nya kategorin "Beauty".


Id bareMinerals.  En burk innehåller färgen Fairy Light, en Light, en är en warmer och en conceler + tre borstar jag fick med när jag fick detta kit av min farmor. En Conceler borste, en Flawless Face och en större borste som heter Bare Escentuals. Rekomenderar verkligen det här sminket har använt det här märket över ett år nu och det funkar hur bra som helst. Om du har problem hy så är det här värt att testa visst att det kostar lite men det är ett riktigt bra smink, bra för hyn och så vidare. Några frågor om det så skriv bara en liten komentar så svarar jag snart! :)


Ögon. Använder bara mascara och endast på mina övrefransar, vet inte varför med trisv bäst så! :)
En Leo färgad mascara från Laura Key, En guld/svart borste endast och sedan en Fiberwig mascara. Brukar lägga Laura Key som ett tunt lager och sedan bygga på med Fiberwig så att fibrerna lägger sig längst ut på fransarna och man får snyggt långa ögonfransar. Några frågor om det här så gäller samma sak jag skrev tidigare! ;)

Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0