~CLEAN~

2010-09-02 @ 20:28:17
Nu så är hela min övervåning ren igen.. såg ut som jag vet inte vad. Men iallafall idag har jag varit i skolan sen drog jag och Liv ner på stan tog en latte på Wayne´s super mysigt och gott, sen skulle jag söka prao plats men det är svårt eftersom frisörskolan har prao under samma veckor som oss och dom flesta frisör salonger tar antingen bara emot gymnasie elever eller så han gymnasie eleverna före mig. Men sen hittade jag en jätte gullig salong som heter "Wish Hairdressing & ...."  jätte mysig verkligen han som äger stället skulle höra av sig till mig så jag får hoppas på det bästa helt enkelt! Men nu ska jag duscha snart sen krypa ner i min säng. Puss♥

Dåligt med bilder fortfarande men hittade min USB-sak idag när jag städade så från och med imorgon lovar jag er bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0