KONTAKTANNONS - MATHILDA 12ÅR

2010-12-27 @ 15:06:34

Tjenare det e skoterraggaren Mathilda här.
Jag e på jakt efter en man.
Ålder e inget som jag bryr mig om,men helst inte yngre än 10 år gammal.
Jag själv e en spontan livsnjutare i mina bästa år (alltså 12år,jag e en f12a)
Jag gillar att mata kossor och leka i snökojjor.
Grisar e ett stort intresse för mig,jag finner denna underbara varelse helt fantastisk.
På sena vinter kvällar gillar jag att hänga med familjen och dricka bärs.
Jag sportar inte,tycker att det e överskattat,jag håller mig endast till grisridning och skidorientering.
Jag ser skidorienteringen inte som en sport,utan en livsstil.

Om någon,vilket jag inte tror..skulle vara intresserad av mig,så kan ni skicka ett sms till mig eller juste,jag har ju ingen telefon..Men kolla in på min och min kompis Wilmas blogg! eller kan ni smsa till min syster (Moa) 0767806920 så får ni mitt nummer sedan HARE BRA TREVLIG ÄLG! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0