GIRLS NIGHT

2010-12-29 @ 23:07:21
Mysig kväll dock inte så lång! Men jag och Liv vaknade som sagt runt ett halv ett sen låg vi och kollade film tills Rebecca kom då tog jag en dusch gjorde mig klar och sen runt halv fem, fem så fick vi skjuts ner på stan käkade middag där och sedan gick vi och tog en chailatte på Wayne´s och snackade om allt möjligt! Efter att ha suttit där ett bra tag så drog vi oss mot Rebecca och kollade film! Mysig kväll, ni är helt underbara tjejer helt klart dom bästa! Kameran är fortfarande död så inga bilder till er tyvärr, hoppas ni har haft en riktigt bra kväll för det har jag pusspuss!


Imorgon ska jag hem till pappa och vakta det här lilla monstret! ;)

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

sv: tack tack, kul du gillade bloggen, de kommer nya skämt minst en gång om dagen, så gillar du skämten så följ mig gärna med bloglovin :)

2010-12-30 @ 10:39:55
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0