DAG 18

2010-12-30 @ 13:08:44
Min favoritfödelsedag.

Antingen så var det i 7;an eller så var det när jag var ungefär 10år(?)
Kan berätta om båda, det som gjorde min födelsedag i 7;an var då att jag träffade en kille som heter Pontus vi hade träffats några gånger å jag tycker ju han var jätte gullig osv. men sen på min födelsedag tror jag han skrev till mig ungefär "jag har ingen present till dig, men du kan få mig om du vill" hah ;) så jag fick en pojkvän på min födelsedag. Men dock höll det inte så länge av en anledning..

Men då jag var tio så minns jag att jag låg vaken i sänge och väntade jätte länge på att mamma, pappa och lillasyster skulle komma och gratulera mig på morgonen. Men när dom till sist kom så hade jag ändå inte fått en cykel som jag önskade mig.. så sen på väg ner till köket för att få frukost så ser jag något i hallen och mamma och pappa ber mig dra bort det som ligger över den, och vad stod där om inte min cykel! Lycklig tjej tio år kan jag säga, hah! :)

Vad är den bästa present/födelsedag ni har fått? :)

Pontus (Gammal Bild dock!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0