Dag 09

2010-12-12 @ 12:28:49
Min tro.

Ja alltså min tro, vet inte riktigt vad man ska säga. Kan ju inte påstå att jag tror att Gud finns, det kanske man börjar tro på mer när man blir gammal och vill tro på något efter döden. Men jag har konfirmerat mig det har jag men Gud, nej han/hon/den/det tror jag inte på. Men man kan ju tro på annat tro på en vän,tro på ett syskon,tro på ett lag. Men jag kan inte säga att jag tror på allt i bibeln och allt som har med Gud att göra för då skulle jag ljuga. Men alla människor har en viss tro på sitt eget sätt! Det här var en komplicerad fråga hoppas ni nöjer er med svaret! :)

Kommentarer
Postat av: Jhhh

Allt bra? :)

2010-12-12 @ 12:51:36
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0