Dag 08

2010-12-11 @ 15:33:54
Ett ögonblick.

Ett ögonblick jag minns trotts att det här var några år sedan nu så var det väldigt hemskt. Det var dagen efter nyår och mamma ringde pappa och berättade att en sak hade hänt blablabla. Senare får vi veta att vår morbror Joakim ligger på akuten och att hela halsen svällt upp så han inte kunde andas, så vi åker till sjukhuset för vår morfar är där och jag har aldrig sett min morfar gråta, aldrig. När jag och min syster såg det förstod vi väl att läget verkligen inte var bra en sjuksyster kom och hämtade pappa och morfar och vi fick vänta i väntrummet för dom ville ej att vi skulle se alla slangar,blod osv. Det måste vara det hemskaste ögonblicket i mitt liv, tätt efter kommer väl hur jag fick reda på att mamma och pappa skulle separera men det vill jag inte ta upp här.

Men min morbror klarade sig iallafall och det är jag tacksam för, men orsaken till detta var att han har astma och på nyårs natten innan han skulle sova hade han tagit en ipren och det visade sig inte vara så bra för dom som har astma. Hade inte min morbrors vän kommit och försökt väcka honom vet jag inte om min morbror fortfarande levt idag, tusen tack till dig som hittade min morbror innan det var försent! :)¨

(Passade på att göra ett till inlägg i den här kategorin eftersom jag ligger lite efter!)

Kommentarer
Postat av: netta

fin blogg :)

jag har en frågestund i min blogg ,fråga gärna frågor!:)

2010-12-12 @ 11:17:49
URL: http://nettaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0