bloggrape

2010-12-27 @ 13:24:17

Hejsan alla Moas kära läsare!
Jag och Moa sitter just nu i soffan och undviker Thea som just har varit ute på en kort promenad.
Hon har varit ett monster hela morgonen,lilla solstrålen även kallad de svarta hotet ;)

Det e fruktansvärt skönt att vara hemma nu! Men Marocko var galet skönt,men som man brukar säga borta bra men hemma bäst! :)

Dagen idag e inte helt planerad,men jag ska iaf på julklappsöppning hos min farmor&farfar idag,får hoppas på att de blir bra och sen efter det så ska jag träffa Moa och eventuellt Rebecca.
Blir riktigt kul med en girls night nu,var för länge sen sist!

xoxo

> länken syns tydligen inte men för pilen precis under det här så går de förhoppningsvis
Liv Wennberg ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0