-GOD MORGON-

2010-12-12 @ 12:22:22

Vaknade upp för ett litet tag sedan, och har ingen aning om vad jag ska göra idag! Iallafall så spenderades går kvällen hemma hos Liv. Började med att vi byggde ett pepparkakshus jag och Liv, kanske inte blev det snyggaste men hur som helst sen när vi sitter och äter tar Liv upp huset och jag vet inte vad som händer men det går bara sönder. Iallafall så kom Fanny sen och tillsist fick vi Liv att fara och träffa "mr.x" ;)
Så jag och Fanny var ensamma i Livs lägenhet stor del av kvällen, senare kom Liv tillbaks och stax efter kom Andreas,Seth,Pontus,Ludvig,Elias,David. Kvällen blev hyfsat lugn ändå och kom mig hem undefär halv två.

Har inga bilder från går kvällen än eftersom jag inte hade någon kamera så ni får några bilder från iförrgår kväll.

Liv har en tvångstanke att hon måste riva bort varje "Rädda Minkarna-Poster", inte för att hon inte vill rädda dom utan för att bilderna är så groteska!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0