SÖNDAG

2011-03-27 @ 13:41:10

Hej allihopa! :)

Har varit riktigt kass på att ge er läsare update, men jag har varken haft tid eller lust för min blogg. Men igår så var vi hemma hos Liv ett tag senare drog jag och Fanny hem till mig och då kom William förbi riktigt trevligt var det, vi hade lite Earth-Hour så hela huset var ner släckt men det funkade fint ändå! Sedan så gick vi tre och mötte upp Liv, och sedan hem till mig igen och då drog Fanny hem rätt snabbt, och William gick lös med systemkameran så jag ska lägga upp lite bilder på det till sen! Men nu har vi eller ja, Liv lockat mitt hår för skojs skull men det såg rätt fint ut, men ni får väl lämna en komentar och säga vad ni tycker? :)

Men senare kommer biler på gårdagens shopping och bilder från kvällen. Puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0