Södra Sverige

2011-03-16 @ 22:09:19
Jaa, jag och Liv har suttit här hemma och planerat lite vad vi ska göra under sommarlovet!
Men vi har kommit fram till att när jag varit i Grekland så ska vi åka ner till Skövde en vecka jag, Liv och Fanny låter inte det toppen? Nära till Göteborg, som inkluderar Liseberg,Gothia och shopping under den perioden. Sedan är det bara en kvart med buss till Skaras sommarland från Skövde! Nä massa planer finns på vad man kan göra där nere, men är det några som bor i Skövde och nu läser min blogg så får ni gärna höra av er! :)

Anledningen till varför det just skulle bli Skövde är för att vi då skulle ha gratis boende eftersom min familj har en lägenhet där nere! Men påvägen hem så ska vi mest troligt stanna i Stockholm två dagar och nätter. Så om allt går enligt planerna kommer sommaren bli kanon bra! Vad ska ni läsare hitta på i sommar? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0