ändå bra

2011-03-20 @ 23:16:37

Har tänkt på en sak, det är ändå bra att jag har blogg men ingen vet om det och jag vill inte ge ut min blogg adress för min blogg e så himla ful och så vidare..

Men skitsamma, kvällen har spenderats i älskade Skellefteå kollade hockey med pappa,syster och några vänner till min pappa men det var trevligt ändå! Och får jag som jag vill så blir det flytt dit i höst, så får hålla tummarna för det och hoppas på det! :) Imorgon kommer lite bilder får går kvällen, orkar inte ladda upp bilderna än tyvärr. Nä men nu ska jag nog sova snart, hoppas alla har haft en bra dag puss o kram!

Förresten, Skellefteå vann så slutet gott allting gott! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0