Whats wrong with me?

2011-01-11 @ 06:27:27
I thought you were honest to me. I thought we had a future. Now I dont´t know? Please explain what I did wrong? No more lies, just tell me the thruth. You were the world to me, but now you have maked me feel insecure.

Kanske inte de orden jag behövde höra, du fick mig att känna mig trygg. Som att du aldrig skulle försvinna ifrån mig, men nu är jag den osäkraste flickan i världen och vet inte vart jag har dig. Jag hade intalat mig själv att aldrig lita på någon igen, och att jag aldrig skulle hitta en bättre kille än förr. Men jag hade fel, jag hittade dig men det verkar nästan som att du är på väg att göra samma sak som han gjorde? Vet inte vad som är rätt och vad som är fel. Men jag hoppas på att jag har så fel man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0