TREVLIGT

2011-01-08 @ 03:18:02
Ja kvällen började med att Liv kom hit, sedan kom även Fanny till mig! Vi gjorde inte så mycket skulle egentligen dragit ut men ändrade planer blev det ganska snabbt eftersom vissa personer inte kan vara ärliga! Men iallafall så fick jag ett sms av Jesper han och några trevliga killar ville hitta på något så då fick dom komma hem till mig. Men vi gick och mötte upp dom alltså Jesper,Mattias,Rasmus,Viktor sedan direkt hem till mig. Kollade på någon film på TV, snackade och hade det allmänt trevligt. Länge sedan man träffade killarna sedans dom började gymnasiet tyvärr, men trevligt var det ända tills slutet... och det tänker jag inte gå in på! Men Liv,Mattias och Rasmus kommer få spö nästa gång vi träffas! :D

Men förutom slutet var det en trevlig kväll, och inte nu i helgen men nästa helg kanske min finaste kommer hit eller jag dit. Vi får hålla tummarna helt enkelt, Men nu sitter jag och Liv och har just kollat filmen SALT bra film, kasst slut! :)

Hoppas alla har haft en trevlig kväll och ursäkta för den dåliga updaten, men nu ska vi kolla en annan fillm (kanske) sedan ser vi om vi fortfarande är pigga eller om de e säng dags! Puss o Kram!♥

Jesper,Mattias,Rasmus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0